Szukaj:Słowo(a): Zarządzenie nr1 KG PSP

OD W. WSCHODNIEJ I GROCHOWA PRZEZ W. CENTRALNA, W. ZACHODNIA,
PRUSZKOW DO GRODZISKA MAZ. ADRES SIEDEM, ODPIS IOIR, CM KRAKOW,
CM, CET WARSZAWA, PZ, PK KRAKOW, WARSZAWA, POD, PWM, PIR,
PZDS WARSZAWA, PSP WARSZAWA WSCHODNIA, PBP ORBIS UL. ANNOPOL 3,
POLRES WARSZAWA, IOIR LUBLIN.

NA WNIOSEK POD PRZEPROWADZIC POGIAGI:
1. DNIA 31 GRUDNIA BR. 01, 02, 03 STYCZNIA 2000 R. POC. NR 13402/3
REL. W. WSCHODNIA - ZAKOPANE W/G R.J. W. GROCHOW PARK ODJ. 8.13,
W. WSCHODNIA 8.25/8.40 W TRASIE ZESZYT 460 STR. 29 GRODZISK MAZ. 9.16
I DALEJ ZARZADZENIEM DOIK LUBLIN.
SZYBKOSC MAX I WYMAGANY PROCENT HAM JAK DLA TRASY
SKLAD POC. ZGODNIE Z DOD 2B.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA NA CALEJ TRASIE I NA POC. NR.
31402, DR. TR. CM WARSZAWA DO KRAKOWA I Z KRAKOWA.
OBSLUGA KONDUKTORSKA - ZGODNIE Z DOD. 2B.
2. DNIA 31 GRUDNIA BR. 01, 02, 03 STYCZNIA 2000 ROKU POC. NR.
31402/3 REL. ZAKOPANE - W. WSCHODNIA  GRODZISK MAZ. 21.11 W TRASIE
ZESZYT 460 STR. 78 - 79.
SZYBKOSC MAX I WYMAG. PROCNENT HAM. JAK DLA TRASY.
SKLAD POC. ZGODNIE Z DOD 2B.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA, DR. TR. CM WARSZAWA Z KRAKOWA
DO WARSZAWY .
OBSLUGA KONDUKTORSKA - ZGODNIE Z DOD 2B.
OSTRZEZENIA STALE ZGODNIE Z DOD 7.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-468/99.
POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.

---------------- IOIR2-2257/99 Z UP IORD JACKIEWICZ -----------------

OD WARSZAWY WSCHODNIEJ I GROCHOWA PRZEZ WARSZAWE CENTRALNA,
WARSZAWE  ZACHODNIA, PRUSZKOW DO GRODZISKA MAZ. ADRES SIEDEM
ODPIS PZDS, PZ,PK WARSZAWA, CM, CET WARSZAWA, KATOWICE,
KRAKOW, PZ KRAKOW, KATOWICE, POD3, POD2, PWC, KOMENDA GL.
STRAZY GRANICZNEJ ALEJE NIEPODLEGLOSCI 100 WARSZAWA, IOIR
KATOWICE, LUBLIN, KRAKOW, PSP RADOM, CBRZ BYDGOSZCZ, XO LODZ,
PZ 14 WARSZAWA.

NA SPOTKANIE MODZIEZY KATOLICKIEJ W RAMACH,,TAIZE'' PRZEPROWADZIC
NADZWYCZAJNE POCIAGI Z WEGIER ( PO LINII CMK 120 KM/H) WEDLUG PLANU.
1. DNIA 28 GRUDNIA BR. POC. NR. 31610/1 W REL. BUDAPESZT -
   W.WSCHODNIA PLAVEC 1.26/2.13 MUSZYNA 2.36/2.39, TARNOW 5.20/5.40,
   KRAKOW GL. 6.42/6.45, PIECZYSKA 7.25, ZAWIERCIE 8.08,
   GRODZISK MAZ. 10.07, PRUSZKOW 10.15, JOZEFINOW 10.18,
   W. WLOCHY 10.22, W. ZACHODNIA 10.27, W. CENTRALNA
   10.31/10.42 ( WYSIADANIE PODROZNYCH),
   WSCHODNIA P. 10.49/10.53, W. GR. GR P. 10.59.
   SZYBKOSC MAX OD GRODZISKA MAZ. 120, OD KM 7,O - 60, OD
   W. WSCHODNIEJ 40 KM/H.

   SKLAD POC. 10B/MAV/RIC, CIEZAR OK 500 T, WYMAG. PROCENT CIEZARU
   HAM. 110.

   OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM KRAKOW I NA POC. NR. 13610/1, DR. TR.
   CM KATOWICE. OBSLUGA KONDUKTORSKA - PZ KRAKOW.
2. DNIA 01/02 STYCZNIA 2000 R. POC. NR. 13610/1 W REL. W. WSCHODNIA -
   BUDAPESZT W/G R.J. W.GR. PARK ODJ. 18.53, W. GR. GR 18.59,
   W. WSCHODNIA 19.05/19.11. W . CENTRALNA 19.18/19.27
   ( WSIADANIE PODROZNYCH), W. ZACHODNIA 19.31, W. WLOCHY 19.35,
   JOZEFINOW 19.39, PRUSZKOW 19.42, GRODZISK MAZ. 19.50 I
   DALEJ ZARZADZENIEM WSCHODNIEJ DOIK, TUNEL 21.46, KRAKOW GL.
   22.22/22.27, KRAKOW PL. 22.33/22.48, TARNOW 23.51/23.53,
   MUSZYNA 2.49/3.07, PLAVEC 3.28/3.47.
   SZYBKOSC MAX OD W. GROCHOWA 40, OD W. WSCHODNIEJ 60, OD KM.
   7.0 - 120 KM/H
   SKLAD POC. 10B/MAV/RIC, CIEZAR OK 500 T, WYMAG. PROCENT CIEZARU
   HAM. 111
   OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK CM KRAKOW, DR. TR. CM WARSZAWA DO KRAKOWA
   OBSLUGA KONDUKTORSKA - PSP RADOM OD W. GROCHOW DO KRAKOWA,
   OD KRAKOWA PZ KRAKOW.

   ODPRAWA PODROZNYCH WEDLUG TARYFY TCV Z ZASTOSOWANIEM ULGI 50
   PROCENT
   SKLAD POCIAGU W CZASIE POSTOJU W WARSZAWIE ZABEZPIECZYC
   WODOWANIE, CZYSZCZENIE I ZAOPATRZYC W PAPIER TOALETOWY.
   OSTRZEZENIA STALE ZGODNIE Z DOD. 7
   POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.
   PODSTAWA TELEGRAM IIR2-22497/99.
------------------ IOIR2-2296/99 Z UP IOIR SKROBOL ------------------

------------------------- TELEGRAM SLUZBOWY -------------------------
Z LZTR KATOWICE NR 319 DNIA 1999-12-13 GODZ 16:44 SL 396

OD STACJI ZEBRZYDOWICE DO STACJI ZAWIERCIE  PRZEZ PSZCZYNE,
KATOWICE ADRES SIEDEM
ODPIS:IOIR,CET WARSZAWA, LUBLIN GPK,UC ZEBRZYDOWICE
CBRZ BYDGOSZCZPSP WARSZAWA WSCH. IIR,IRD WARSZAWA
CM KATOWICE, WARSZAWA

DLA PRZEJAZDU GRUP MLODZIEZY NA EUROPEJSKIE SPOTKANIE MLODYCH
(WSPOLNOTA TAIZE) KURSUJA NASTEPUJACE POC. NADZWYCZAJNE:
-DNIA 28 GRUDNIA 99R. POC. NR PE 41602/3 REL.MILANO-WARSZAWA
WG NASTEPUJACEGO ROZKLADU JAZDY:PETROVICE U/K.5,47/6,02,
ZEBRZYDOWICE 6,10/13,PRUCHNA 22,CHYBIE 29( POC. 88030 CZEKA I
JEDZIE W ODBIEGU), BRONOW 32,ZABRZEG 36,OCHODZA 38,
MOST WISLA 41,PSZCZYNA 46, KOBIOR 52,TYCHY 57 (POC. 70012 CZEKA
I JEDZIE W ODBIEGU), MAKOLOWIEC 59,KAT.LIGOTA 7,06,BRYNOW 12,
KATOWICE 7,18/23,KAT.ZAWODZIE 28,SOSNOWIEC ROZJ.51 35,
SOSNOWIEC 36,BEDZIN 40,DABR.GORNICZA 44,DABR.G.ZABKOWICE 49,
LAZY LC 55,LAZY 57,LAZY LA 59,ZAWIERCIE 8,02/03
I DALEJ WG ZARZADZENIA IOIR LUBLIN.
SZYBKOSC MAX.: OD PETROVIC 60,OD GRANICY PANSTWA 120,
OD PODG OCHODZA 60,OD PODG MOST WISLA 120,OD KAT.LIGOTY 70,
OD KATOWIC ZAWODZIA 90,OD DABR. GORNICZEJ 120 KM/GODZ.
SKLAD POC. 11 BM/FS/RIC ,OBCIAZENIE OK. 550 TON.
LOKOMOTYWA I DR. TRAKCYJNA CM KATOWICE.
DRUZYNA KONDUKTORSKA PSP CZECHOWICE DZ. DO KATOWIC,
OD KATOWIC DO WARSZAWY PSP KATOWICE.
 -DNIA 1 STYCZNIA 2000R. POC. NR PE 14602/3 REL.WARSZAWA-MILANO
WG NASTEPUJACEGO ROZKLADU JAZDY:ZAWIERCIE 19,11/12,LAZY LA 16,
LAZY 19,LAZY LC 21, DABR.G.ZABKOWICE 27,DABR.GORNICZA 32,
BEDZIN 36,SOSNOWIEC 41,SOSNOWIEC ROZJ.51 43,KAT.ZAWODZIE 50,
KATOWICE 19,55/20,00,BRYNOW 05,KAT.LIGOTA 11,MAKOLOWIEC 19,
TYCHY 21, KOBIOR 26,PSZCZYNA 33,MOST WISLA 38,OCHODZA 42,
ZABRZEG 44,BRONOW 48,CHYBIE 51,PRUCHNA 56,
ZEBRZYDOWICE 21,03/10, PETROVICE U/K. 21,20/21,40.
SZYBKOSC MAX.:OD ZAWIERCIA 120,OD DABR.GORNICZEJ 90,
OD KATOWIC ZAWODZIA 70,OD KAT.LIGOTY 120,
OD PODG MOST WISLA 60,OD PODG OCHODZA 120,
OD GRANICY PANSTWA 60 KM/GODZ.
SKLAD POC. 11 BM/ ,OBCIAZENIE OK. 550 TON.
LOKOMOTYWA CM KATOWICE , DR. (54-(:6,-0 CM WARSZAWA.
DRUZYNA KONDUKTORSKA DO KATOWIC PSP WARSZAWA,
OD KATOWIC DO PETROVIC PSP CZECHOWICE DZ.
WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAMUJACEGO 111 PROCENT.
WYZNACZONE STACJE DO WRECZANIA ROZKAZOW SZCZEGOLNYCH R307
WRECZA DRUZYNOM POCIAGOWYM OSTRZEZENIA DORAZNE ORAZ
TABELARYCZNY ROZKLAD JAZDY POC. DLA ODCINKA NA KTORY WYDAJA
OSTRZEZENIA. OSTRZEZENIA STALE WG DOD. SIODMEGO.
RUCH POC. TOWAROWYCH KOLIDUJACYCH REGULUJE IORD.
ZAINTERESOWANYCH PRACOWNIKOW POWIADOMIC, PLANOWEGO
PRZEPROWADZENIA POC. DOPILNOWAC.

------------------- IOIR-25328/99 Z UP.IOIR-PACIA -------------------

DO GRODZISKA DO ZAWIERCIA,OD PSAR PRZEZ KOZLOW DO TUNELU ADRES
SIEDEM.
ODPIS:IOIR W-WA,KATOWICE,KRAKOW,CM,CET W-WA,KATOWICE,KRAKOW,PZ KRAKOW
KATOWICE,PSP RADOM,IORD LUBLIN,IRS W-WA WSCH.KATOWICE.

NA EUROPEJSKIE SPOTKANIE MLODZIEZY KATOLICKIEJ W RAMACH ,,TAIZE''
ZARZADZA SIE POCIAGI NADZWYCZAJNE Z WEGIER:

1.DNIA 28 GRUDNIA BR.POC.NR 31610/1 RELACJI BUDAPESZT-WARSZAWA W/G
ROZKLADU JAZDY:
ZAWIERCIE 8.08 GORA WLODOWSKA 8.18 PSARY 8.37 KNAPOWKA 8.42
WLOSZCZOWA PN.8.46 OLSZAMOWICE 9.01 OPOCZNO PD.9.17,5
IDZIKOWICE 9.23,5 STRZALKI 9.35,5 BIALA RAWSKA 9.44,5
SZELIGI 9.53 KORYTOW 9.58 GRODZISK MAZ.10.07 I DALEJ W/G ZARZADZENIA
IOIR WARSZAWA.
UWAGA:POC.8814 PROWADZIC W ODBIEGU ZA POC.41710.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK.CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKCYJNA - CM KATOWICE,
OBSLUGA KONDUKTORSKA:PZ KRAKOW.
V MAX 120 KM/H,WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM 111.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS KATOWICE.

2.DNIA 01/02 STYCZNIA 2000 R.POC.NR 13610/1 REL.WARSZAWA - BUDAPESZT
W/G ROZKLADU JAZDY:
GRODZISK MAZ.19.50 KORYTOW 19.58 SZELIGI 20.03 BIALA RAWSKA 20.13
STRZALKI 20.23 IDZIKOWICE 20.35 OPOCZNO PD.20.41 OLSZAMOWICE 20.58
WLOSZCZOWA PN.KNAPOWKA 21.17 PSARY 21.23 STARZYNY 21.25
 SZCZEKOCINY 21.30 WEGRZYNOW 21.35 KOZLOW 21.42 KAMIONKA 21.44
TUNEL 21.46 I DALEJ W/G ZARZADZENIA IOIR KRAKOW.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS W-WA WSCH.
SKLAD POCIAGOW:7B/MAV/RIC
V MAX OD GRODZISKA MAZ.120 KM/H,OD PSAR 100 KM/H,OD STARZYN 100 KM/H
OD SZCZEKOCIN 120,OD KOZLOWA 100 KM/H
WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM.111.
OBSLUGA TRAKCYJNA:LOKOMOTYWA CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKC.- CM WARSZAWA
DO KRAKOWA,OBSLUGA KONDUKTORSKA:PSP RADOM OD W-WY GROCHOW DO KRAKOWA
OD KRAKOWA PZ KRAKOW.

POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-22497/99.
-------------------- IOIR2F-1013/99 IOIR KALICKI --------------------

------------------------- TELEGRAM SLUZBOWY ------------------------
Z LZTR WARSZAWA NR 4327 DNIA 1999-12-15 GODZ 00:39 SL 356

OD WARSZAWY ZACH. PRZEZ WARSZAWE CENTRLNA, WARSZAWE SRODMIESCIE,
WARSZAWE WSCH., REMBERTOW, MILOSNA, MINSK MAZ., SIEDLCE, LUKOW DO
TERESPOLA OD WARSZAWY WSCH., PRZEZ OTWOCK, PILAWE DO LUKOWA
ADRES SIEDEM, ODPIS: CM ,CET WARSZAWA, LUBLIN, IZ WARSZAWA ZACH.,
WARSZAWA WSCH., SIEDLCE, LUBLIN, PZDS WARSZAWA,
WSZYSTKIM PSP TUT. OKREGU IOIR LUBLIN, PA, PK, PZ, PWS,
POD, WARSZAWA, PZ LUBLIN, IIR WARSZAWA.

OD DNIA 20 GRUDNIA 1999 R. GODZ. 0.01 PRZYWRACA SIE ROZKLAD JAZDY
POCIAGOW  WAZNY OD DNIA 30 MAJA 1999 R. I ZARZADZA SIE DO ODWOLANIA:
1. POCIAGI ODWOLANE:
- NA ODCINKU WARSZAWA WSCH. - MINSK MAZOWIECKI - WARSZAWA WSCH. 801
- NA CALEJ DRODZE PRZEBIEGU
  SJ 99543, ( 804 W D), (890 W C)
2. POCIAGI KURSUJACE DROGA OKREZNA
- PRZEZ OTWOCK, PILAWE DO LUKOWA
  71013  ( ZGODA NR IIR2- 507/99 Z DNIA 06.12.99 R.)
3/ URUCHOMIC POC. NR SJ 02131 RELACJI WARSZAWA ZACH. - SOCHACZEW WG
R.J. : WARSZAWA ZACH. ODJ. 18.56, WARSZAWA WLOCHY 19.01.5,
GOLABKI 19.07, OZAROW 19.10.5, PLOCHOCIN 19.15, BLONIE 19.19.5,
TERESIN NIEPOKALANOW 19.28, SOCHACZEW PRZYJ. 19.37 (ZJAZD POC.
NR 2130).
4. ZMIANY W KURSOWANIU POCIAGOW DROGA OKREZNA :
POC. NR 71013 REL. BERLIN LICHT. - MOSKWA PROWADZIC DROGA OKREZNA
PRZEZ OTWOCK, PILAWE, LUKOW WG R.J.
WARSZAWA WSCH. ODJ. 1.23, WARSZAWA PODSKARBINSKA 1.26, WARSZAWA
ANTONINOW 1.28, WARSZAWA WAWER 1.33, WARSZAWA FALENICA 1.38.5,
OTWOCK 1.45, CELESTYNOW 1.54, ZABIEZKI 2.00, PILAWA 2.07/08,
PILAWA PLB 2.11, PARYSOW 2.22, IWOWE 2.35, SOTCZEK LUK. 2.40.5,
JEDLANKA 2.51, KRZNA 3.01.5, POWAZE 3.06, LUKOW 3.08/08.5,
LAS 3.13, SZANIAWY 3.17, BRZOZOWICA 3.21, MIEDZYRZEC PODL. 3.28,
SOKULE 3.36, BIALA PODLASKA 3.45/45.5, BIALA PODLASKA ROZRZ. 3.48.5,
OGRODNIKI 3.52, CHOTYLOW 3.58, METRAKI 4.04, MAGDALENKA 4.07,
MALASZEWCZE PLD. 4.10, MALASZEWICZE MSE 4.12, TERESPOL 4.21/51
PLUS 13 MIN.
SZYBKOSC MAX :
OD W-WY WSCH. 60, OD KM 11.200 - 100, OD KM 55.200 - 120,
OD PILAWY 70, OD LUKOWA 100 KM/H.
5. POCIAGI PASAZERSKIE NA ODCINKU WARSZAWA WSCH. - MINSK MAZ.
MOGA DOZNAC OPOZNIENIA DO OKOLO 5 MINUT.
ZAINTERESOWANYCH POWIADOMIC.

---------------- IOIR2-2317/99 Z UP IORD JACKIEWICZ -----------------

Z LZTR WARSZAWA NR 4326 DNIA 1999-12-14 GODZ 23:31 SL 351

OD W. WSCHODNIEJ I GROCHOWA PRZEZ W. CENTRALNA, W. ZACHODNIA,
PRUSZKOW DO GRODZISKA MAZ ADRES SIEDEM, ODPIS IOIR, CM KRAKOW
CM, CET WARSZAWA, PZ KRAKOW, POD 2,3 PWM, PIR, PZDS, PK, PZ,
PBP ,, ORBIS '' UL. ANNOPOL 3, POLRES WARSZAWA, PSP W. WSCHODNIA,
TARNOW, PZ W. WSCHODNIA, IOIR LUBLIN.----

DLA PRZEJAZDU PODROZNYCH INDYWIDUALNYCH DNIA 02 STYCZNIA 2000 ROKU
PRZEPROWADZIC DODATKOWY POCIAG:

1. POC. NR. 31404/5 REL. ZAKOPANE - W. WSCHODNIA ,, TATRY BIS II ''
   W/G R.J. ZAKOPANE ODJ. 16.53, NOWY TARG 17.09/17.10, CHABOWKA
   17.36, SUCHA BESKIDZKA 18.29/18.39, KRAKOW PL. 19.54/20.12,
   GRODZISK MAZ. 22.51, PRUSZKOW 22.59, JOZEFINOW 23.02, W. WLOCHY
   23.06, W. ZACHODNIA 23.11/23.16, W. CENTRALNA 23.20/23.28,
   W. WSCHODNIA P. 23.35/23.46, W.GR. GR. 23.52.
SZYBKOSC MAX OD GRODZISKA MAZ 120, OD KM 7.0 - 60,
OD W. WSCHODNIEJ 40 KM/H, WYMAGA PROCENT HAM 110.

SKLAD POC. ZGODNIE Z DOD 2B.

OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA DR. TR. CM WARSZAWA
OD KRAKOWA DO W-WY.

OBSLUGA KONDUKTORSKA - PSP TARNOW OD KRAKOWA PL. DO WARSZAWY.

2/ PODESLANIE PROZNEGO SKLADU JAKO POC. NR. SJ 13404/5.
   REL. W. WSCHODNIA - ZAKOPANE / NA POC. NR. 31404/ W/G R.J.
   W. GROCHOW PARK ODJ. 4.23, W. GR. GR 4.29, W. WSCHODNIA 4.35/4.38,
   W. CENTRALNA 4.45, W. ZACHODNIA 4.49, W. WLOCHY 4.54, JOZEFINOW
   4.58, PRUSZKOW 5.01, GRODZISK MAZ 5.09 I DALEJ ZARZADZENIEM
   DOIK LUBLIN. SZYBKOSC MAX OD W. GROCHOWA 40, OD W. WSCHODNIEJ 60,
   OD KM 7.0 - 120 KM/H, WYMAG. PROCENT HAM 111.

SKLAD POC. JAK DLA POC. NR. 13402/3 / ZGODNIE Z DOD 2B/
SKLAD ZABEZPIECZA PZ WARSZAWA.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK. CM WARSZAWA NA CALEJ TRASIE I NA POC NR.
31404, DR. TR. CM WARSZAWA DO KRAKOWA.

OBSLUGA KONDUKTORSKA - BEZ OBSADY KONDUKTORSKIEJ.

OSTRZEZNIA STALE ZGODNIE Z DOD 7.
ODPRAWA PODROZNYCH NA PODSTAWIE WAZNYCH BILETOW NA PRZEJAZD

PODSTAWA TELEGRAM IIR2 - 480/99
POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.----

---------------- IOIR2-2316/99 Z UP IORD JACKIEWICZ -----------------

OD TUNELU PRZEZ KOZLOW,PSARY DO GRODZISKA MAZ.ADRES SIEDEM.
ODPIS:IOIR W-WA,KRAKOW,CM W-WA,PSP KRAKOW PLASZOW,CET KRAKOW,
W-WA,CM KRAKOW,IORD LUBLIN,PKSP W-WA GROCHOW,IRS W-WA WSCH.

PONOWNIE Z POPRAWIONA TRESCIA.

NA ZAMOWIENIE BT= GETZ INTRNATIONAL TRAVEL= DLA PRZEJAZDU TURYSTOW
KURSUJA NASTEPUJACE POCIAGI:
1.W DNIU 19 GRUDNIA BR.POC.NR 13601 REL.WARSZAWA WSCH.- KRAKOW GL.
W/G ROZKLADU JAZDY:
GRODZISK MAZ.14.05 KORYTOW 14.12 SZELIGI 14.17 BIALA RAWSKA 14.25
STRZALKI 14.34 IDZIKOWICE 14.46 OPOCZNO PLD.14.53 OLSZAMOWICE 15.09
WLOSZCZOWA 15.22 KNAPOWKA 15.25 PSARY 15.31 STARZYNY 15.33
SZCZEKOCINY 15.38 WEGRZYNOW 15.43,5 KOZLOW 15.51 KAMIONKA 15.53,5
TUNEL 15.56 I DALEJ W/G ZARZADZENIA IOIR KRAKOW.
SZYBKOSC MAX OD GRODZISKA MAZ.120 KM/H,OD KM 170.4 - 100 KM/H,
OD STARZYN 120 KM/H,OD KOZLOWA 100 KM/H.

2.W DNIU 20 GRUDNIA BR.POC.NR 31600 REL.KRAKOW GL.OS.- W-WA WSCH.
W/G ROZKLADU JAZDY:
TUNEL 21.17 KAMIONKA 21.21 KOZLOW 21.23 WEGRZYNOW 21.30
SZCZEKOCINY 21.35 STARZYNY 21.41 PSARY 21.43 KNAPOWKA 21.48
WLOSZCZOWA PN.21.51,5 OLSZAMOWICE 22.04,5 OPOCZNO PD.22.19
IDZIKOWICE 22.25 STRZALKI 22.36 BIALA RAWSKA 22.45 SZELIGI 22.54
KORYTOW 22.59 GRODZISK MAZ.23.12 I DALEJ W/G ZARZADZENIA IOIR W-WA.
SZYBKOSC MAX.OD TUNELU 100 KM/H OD WEGRZYNOWA 120 KM/H
OD STARZYN 100 KM/H,OD PSAR 120 KM/H.
BRUTTO POCIAGOW:OK 250 TON
DRUZYNA TRAKCYJNA I LOKOMOTYWA - CM WARSZAWA
DRUZYNA KONDUKTORSKA:POC.13601 - PZ WARSZAWA
                     POC.31600 - PSP KRAKOW PLASZOW.
OSTRZEZENIA DROGOWE STALE ZGODNIE Z DODATKIEM 7 DO SRJ.
WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM.111
PODSTAWA TELEGRAM IIR 22486/99
ZAINTERESOWANYCH POWIADOMIC,DOPILNOWAC WYKONANIA.
-------------------- IOIR2F-1005/99 IOIR KALICKI --------------------

 280

DO GRODZISKA DO ZAWIERCIA,OD PSAR PRZEZ KOZLOW DO TUNELU ADRES
SIEDEM.
ODPIS:IOIR W-WA,KATOWICE,KRAKOW,CM,CET W-WA,KATOWICE,KRAKOW,PZ KRAKOW
KATOWICE,PSP RADOM,IORD LUBLIN,IRS W-WA WSCH.KATOWICE.

NA EUROPEJSKIE SPOTKANIE MLODZIEZY KATOLICKIEJ W RAMACH ,,TAIZE''
ZARZADZA SIE POCIAGI NADZWYCZAJNE Z WEGIER:

1.DNIA 28 GRUDNIA BR.POC.NR 31610/1 RELACJI BUDAPESZT-WARSZAWA W/G
ROZKLADU JAZDY:
ZAWIERCIE 8.08 GORA WLODOWSKA 8.18 PSARY 8.37 KNAPOWKA 8.42
WLOSZCZOWA PN.8.46 OLSZAMOWICE 9.01 OPOCZNO PD.9.17,5
IDZIKOWICE 9.23,5 STRZALKI 9.35,5 BIALA RAWSKA 9.44,5
SZELIGI 9.53 KORYTOW 9.58 GRODZISK MAZ.10.07 I DALEJ W/G ZARZADZENIA
IOIR WARSZAWA.
UWAGA:POC.8814 PROWADZIC W ODBIEGU ZA POC.41710.
OBSLUGA TRAKCYJNA - LOK.CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKCYJNA - CM KATOWICE,
OBSLUGA KONDUKTORSKA:PZ KRAKOW.
V MAX 120 KM/H,WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM 111.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS KATOWICE.

2.DNIA 01/02 STYCZNIA 2000 R.POC.NR 13610/1 REL.WARSZAWA - BUDAPESZT
W/G ROZKLADU JAZDY:
GRODZISK MAZ.19.50 KORYTOW 19.58 SZELIGI 20.03 BIALA RAWSKA 20.13
STRZALKI 20.23 IDZIKOWICE 20.35 OPOCZNO PD.20.41 OLSZAMOWICE 20.58
WLOSZCZOWA PN.KNAPOWKA 21.17 PSARY 21.23 STARZYNY 21.25
 SZCZEKOCINY 21.30 WEGRZYNOW 21.35 KOZLOW 21.42 KAMIONKA 21.44
TUNEL 21.46 I DALEJ W/G ZARZADZENIA IOIR KRAKOW.
TABELARYCZNY ODPIS TELEGRAMU DRUZYNIE POC.DORECZY IRS W-WA WSCH.
SKLAD POCIAGOW:7B/MAV/RIC
V MAX OD GRODZISKA MAZ.120 KM/H,OD PSAR 100 KM/H,OD STARZYN 100 KM/H
OD SZCZEKOCIN 120,OD KOZLOWA 100 KM/H
WYMAGANY PROCENT CIEZARU HAM.111.
OBSLUGA TRAKCYJNA:LOKOMOTYWA CM KRAKOW,DRUZYNA TRAKC.- CM WARSZAWA
DO KRAKOWA,OBSLUGA KONDUKTORSKA:PSP RADOM OD W-WY GROCHOW DO KRAKOWA
OD KRAKOWA PZ KRAKOW.

POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-22497/99.
-------------------- IOIR2F-1013/99 IOIR KALICKI --------------------

Wykaz ważniejszych zadań o charakterze ogólnomiejskim ujętych w Wieloletnim Programie Inwestycyjnym m. st. Warszawy na lata 2003 – 2007 Program Lecha Kaczynskiego

Zakończenie Budowy I linii metra, w tym odcinek Marymont-Młociny
Węzeł Komunikacyjny Młociny
Budowa przejścia podziemnego Centrum-Śródmieście
Budowa przejścia podziemnego Dworzec Gdański PKP – Stacja Metra Warszawa Gdańska
Budowa Trasy Mostu Północnego

Budowa Mostu Południowego
Modernizacja ciągu ulic Marsa – Żołnierska, odcinek Marsa – granica miasta
Modernizacja Ronda Starzyńskiego
Budowa Trasy Siekierkowskiej, w tym odcinek IIB i IIC
Modernizacja Alei Jerozolimskich na odcinku Rondo Zesłańców Syberyjskich – Łopuszańska
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem
Budowa systemu parkingów „Parkuj i Jedź” (Park &Ride)
Budowa wschodniego odcinka obwodnicy śródmiejskiej
Zakończenie budowy Oczyszczalni Ścieków „Południe”
Modernizacja Oczyszczalni Ścieków „CZAJKA” wraz z kolektorami
Modernizacja Szpitala Praskiego
Modernizacja Warszawskiego Szpitala Dla Dzieci
Modernizacja Szpitala Wolskiego, w tym: adaptacja pawilonu IX na potrzeby szpitala
Modernizacja Szpitala Bielańskiego
Modernizacja Szpitala Śródmiejskiego
Budowa Centrum Alzheimera
Nabycie nieruchomości przy ul. Szegedyńskiej 13a z przeznaczeniem na mieszkania socjalno-komunalne

Budynki mieszkalne wielorodzinne z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Piaskowej 7 – etap I i II
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego
Budowa Systemu Monitoringu w środkach komunikacji miejskiej
Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego
Budowa systemu ochrony ludności przed zagrożeniami chemicznymi i biologicznymi
Budowa strażnic:
Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 10 przy ul. Czarodzieja 19
Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP na terenie Ursynowa
Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 15 przy ul. Młodzieńczej 7
Budowa Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) dla m. st. Warszawy
Budowa wielousługowej sieci teleinformatycznej Urzędu m. st. Warszawy (MAN-UM)
Modułowy System Zarządzania Urzędem m. st. Warszawy
Modernizacja Schroniska dla Zwierząt
Modernizacja obiektu Starej Prochowni
Utworzenie Eksploratorium w hali na Powiślu
Prace Modernizacyjne na Południowym Cmentarzu Komunalnym
Prace Modernizacyjne na Północnym Cmentarzu Komunalnym – VI przedsięwzięcie

www.piechocinski.blog.onet.pl
Natknąłem się dzisiaj na opis jak chlopaki z GÓR STOŁOWYCH dokonali rzeczy niemożliwej. Mianowicie wywalczyli wycięcie dużego startowiska w PARKU NARODOWYM

przeczytajcie sami przepis na startowisko w PN

Na wstepie powiem ze dyrektor PNGS od samego poczatku byl OK i nie byl
ograniczony umyslowo jak wiekszsc tego typu ludzi.
Na poczatku byly rozmowy z lesniczym do ktorego nalezal ten teren, dopiero
pozniej pojechalismy do dyrektora parku. Powiedzial nam ze jako osoby fiz.nic
nie zaltwimy, ze musimy miec poparcie jakiejs instytucji. Wtedy dopiero na
naradzie w parku powola RADE NAUKOWA od ktorej bedzie wszystko zalezalo (ktora
okresli czy bedzie duza ingerencja w srodowisko). Nastepnie rozmowa i poparcie
AP Walbrzych, nastepnie rozmowy i poparcie Burmistrza MiG Szczytna, rozmowy z
PSP a na koncu wniosek od nas pilotow.
Z tym wszystkim udalismy sie kolejny raz do parku. Odbylo sie posiedzenie rady
parku na ktorym byl delegat-radny z UM Szczytna. Wszystko zostalo zatwierdzone i
omowione i powolana zostala Rada Naukowa.
Wspomnielismy rowniez ze mamy materialy-badania naukowe z zachodu ktore obalaja
mity typu: ploszenia zwierzat,zagrozenia,itd.
Następnie udalismy sie ze spora grupka pracownikow parku w teren czyli na
przyszle startowisko. Przedstawilismy im jak to wszystko widzimy i wszystko
pomierzylismy. Pozniej bylo jeszcze full wypraw w teren z roznymi ludzmi z
parku, tj. od turytyki, doktorem i kierownikiem rady naukowej, lesniczymi, itd.
Dalej park wpisal nasze przyszle startowisko w zadania ochronne na br rok.
Wszystkie dokumenty wraz z nowymi zadaniami ochronnymi dla Parku Gor Stolowych
wyslano do ministerstwa w Waszawce do zaakceptowania przez Ministra Srodowiska
Prof.dr hab.J.Szyszko (slynnego z doliny Rozpudy). Ukazalo sie to w DZ.U.
zarzadzenie nr 67 minist.Srodow. z dn 30 listop.2006r.
Wtedy dopiero podpisalismy porozumienie ktorego uczestnikami sa trzy strony:
PNGS, PSP, UM Szczytna.
ZAPOMNIALEM POWIEDZIEC ZE W NASZYM PARKU STARTOWISKO PODCIAGNIETO POD TURYSTYKE
I ZNAJDUJE SIE NA SZLAKU.

Czy nie jest to przypadkiem precedens, który możemy użyć w walce
o startowisko "międzyzdroje" w Wolińskim Parku Narodowym.

Szable w dłoń
Panowie,
Mam taką propozycję na następne przeglądy:
Po sprawdzeniu we wszystkich jednostkach czasu wyjazdu (od zadysponowania do wyjazdu przed garaż) można by zamiast rozwinięć w OSP zorganizować w ramach kontroli manewry jednodniowe, gdzie każda z jednostek musiałaby zademonstrować rozwinięcie korzystając ze sprzętu, którym dysponuje. Przyjeżdżamy jednym samochodem na manewry i z wcześniej przygotowanej listy rozwinięć (konspekt przygotuje PSP) dowódca z danej OSP losuje nr rozwinięcia i otrzymuje czas 2 minuty na przygotowanie (oczywiście po przeczytaniu i potwierdzeniu, że rozkaz jest zrozumiały). Kluczem do oceny nie powinien być czas tylko umiejętność wykorzystania sprzętu, którym dysponuje jednostka oraz bezpieczne wykonanie zadania. Tak ustawiona kontrola pozwoliłaby na praktyczne sprawdzenie przygotowania ratowników i dowódców do prowadzenia akcji ratowniczych a jednocześnie wprowadziłaby element zdrowej konkurencji a ocenę będzie mogł skonfrontować cały obecny „OSP powiat”. Jeśli PSP posiada aktualny stan wyposażenia poszczególnych OSP, to można dołożyć jeszcze losowane pytania z tego tematu. Jeśli uda nam się na koniec zjeść grochówkę i podsumować półrocze operacyjne, to wszyscy będą szczęśliwi. Myślę, że taki system pozwoli strażakom na uświadomienie sobie swojego profesjonalizmu, swoich braków a co za tym idzie potrzeb szkoleniowych. Kiedyś lat temu X na obozie strażackim zorganizowano taką zabawę – pamiętam, że było to niezłą motywacją do treningu i nauki. ..

Jak Wam się podoba pomysł? i kiedy bierzemy się do organizowania? ))

PS.1:
Przeczytałem trzy razy Zarządzenie KG PSP i formalnych przeszkód nie znalazłem ))

---OD WWY WSCHODNIEJ I GROCHOWA PRZEZ W.CENTRALNA,W.ZACHODNIA,
PRUSZKOW DO GRODZISKA MAZ. ADRES SIEDEM ODPIS PZDS,PZ,PK WARSZAWA,
CM,CET WARSZAWA, KATOWICE, KRAKOW, PZ KRAKOW,KATOWICE, POD3,POD2,
PWC, KOMENDA GL.STRAZY GRANICZNEJ ALEJE NIEPODLEGLOSCI 100 WARSZAWA,
IOIR KATOWICE, LUBLIN,KRAKOW, PSP W.WSCHODNIA,CBRZ BYDGOSZCZ,
XO LODZ,PZ14 W.WSCHODNIA.--

---NA SPOTKANIE MLODZIEZY KATOLICKIEJ W RAMACH,,TAIZE'' PRZEPROWADZIC
NADZWYCZAJNE POCIAGI Z ITALI(PO LINII CMK 120 KM/H) WEDLUG PLANU:

1.DNIA 28 GRUDNIA BR. POC.NR.41600/1 W REL.ROMA-W.WSCHODNIA
PETROVICE U KARV 4.48/5.03,ZEBRZYDOWICE 5.13/5.15,KATOWICE 6.21/6.25
ZAWIERCIE 7.02,GRODZISK MAZ.8.58,PRUSZKOW 9.06,JOZEFINOW 9.09,
W.WLOCHY 9.13, W.ZACHODNIA 9.18, W.CENTRALNA 9.22/9.30
(WYSIADANIE PODROZNYCH),
WSCHODNIA P.9.37/9.43, W.GR.GR P.9.49.
SZYBKOSC MAX OD GRODZISKA MAZ.120, OD KM 7,0-60, OD W.WSCHODNIEJ
40 KM/H.
SKLAD POC.7BM/FS/RIC, CIEZAR OK 350 T,WYMAG.PROCENT CIEZARU HAM.110
OBSLUGA TRAKCYJNA-LOK.CM KATOWICE I NA POC.NR.14600/1,DR.TR.
CM KATOWICE DO WWY.
OBSLUGA KONDUKTORSKA -PZ KATOWICE

2.DNIA 01 STYCZNIA 2000 R.POC.NR.14600/1 W REL. W.WSCHODNIA-ROMA
W/G R.J. W.GR.PARK ODJ.15.40,W.GR.GR.15.46, W.WSCHODNIA 15.52/16.08
W.CENTRALNA 16.15/16.23(WSIADANIE PODROZNYCH), W.ZACHODNIA 16.27,
W.WLOCHY 16.31, JOZEFINOW 16.35,PRUSZKOW 16.38,GRODZISK MAZ.16.46
I DALEJ ZARZADZENIEM WSCHODNIEJ DOIK, ZAWIERCIE 18.49/18.50,
KATOWICE 19.40/19.44,ZEBRZYDOWICE 20.45/20.48, PETROVICE U KARV
20.58/21.13
SZYBKOSC MAX OD W.GROCHOW 40, OD W.WSCHODNIEJ 60, OD KM 7.0-120 KM/H
SKLAD POC.7BM/FS/RIC,CIEZAR OK 350 T,WYMAG.PROCENT CIEZARU HAM.111
OBSLUGA TRAKCYJNA-LOK CM KATOWICE, DR.TR.CM WARSZAWA DO PETROVIC
I ZWROT LOK.DO CM KATOWICE.
OBSLUGA KONDUKTORSKA-PZ WARSZAWA PSP W.WSCHODNIA OD W.GROCHOW DO
KATOWIC OD KATOWIC DO PETROVIC PZ KATOWICE.
3.DNIA 28 GRUDNIA BR.POC.NR.41602/3 W REL.MILANO-W.WSCHODNIA
PETROWIVCE U KARV 5.47/6.02, ZEBRZYDOWICE 6.10/6.13,
KATOWICE 7.18/7.23,ZAWIERCIE 8.02/8.03, GRODZISK MAZ.10.00,
PRUSZKOW 10.08,JOZEFINOW 10.11, W.WLOCHY 10.15, W.ZACHODNIA
10.20/10.22, W.CENTRALNA 10.26/10.39 (WYSIADANIE PODROZNYCH),
WSCHODNIA P.10.46/10.57, W.GR.GR.P.11.03.
SZYBKOSC MAX OD GRODZISKA MAZ.120, OD KM 7,0-60,OD W.WSCHODNIEJ
40 KM/H.
SKLAD POC.11 BM/FS/RIC,CIEZAR OK 550 T, WYMAG.PROCENT CIEZARU HAM.110
OBSLUGA TRAKCYJNA-LOK.CM KATOWICE I NA POC.NR.14602/3,DR.TR.
CM KATOWICE DO WWY:
OBSLUGA KONDUKTORSKA-PZ KATOWICE
4.DNIA 01 STYCZNIA 2000 R. POC.:NR 14602/3 REL. W.WSCHODNIA-MILANO
W/G R.J. W.GR.PARK ODJ.15.55,W.GR.GR 16.01, W.WSCHODNIA 16.07/16.20
W.CENTRALNA 16.27/16.50(WSIADANIE PODROZNYCH),W.ZACHODNIA 16.54,
W.WLOCHY 16.58, JOZEFINOW 17.02,PRUSZKOW 17.05,GRODZISK MAZ.17.13
I DALEJ ZARZADZENIEM WSCHODNIEJ DOIK, ZAWIERCIE 19.11/19.20,
KATOWICE 19.55/20.00, ZEBRZYDOWICE 21.03/21.10, PETROVICE U KARV
21.20/21.40
SZYBKOSC MAX. OD W.GROCHOWA 40, OD W.WSCHODNIEJ 60,
OD KM 7.0-120 KM/H

SKLAD POC.11 BM/FS/RIC,CIEZAR OK 550 T, WYMAG.PROCENT CIEZARU HAM.111
OBSLUGA TRAKCYJNA-LOK CM KATOWICE DR.TR CM WARSZAWA DO PETROVIC
I ZWROT LOK. DO CM KATOWICE.
OBSLUGA KONDUKTORSKA -PZ WARSZAWA PSP W.WSCHODNIA OD W.GROCHOW DO
KATOWIC OD KATOWIC DO PETROVIC PZ KATOWICE.
ODPRAWA PODROZNYCH WEDLUG TARYFY TCV
SKLADY POCIAGOW W CZASIE POSTOJU W WARSZAWIE ZABEZPIECZYC WODOWANIE,
CZYSZCZENIE I ZAOPATRZYC W PAPIER TOALETOWY.
OSTRZEZENIA STALE ZGODNIE Z DOD.7
POWIADOMIC ZAINTERESOWANYCH.
PODSTAWA TELEGRAM IIR2-22496/99

------------------ IOIR2-2293/99 Z UP IOIR SKROBOL ------------------

U S T A W A

z dnia 24 sierpnia 1991 r.

o ochronie przeciwpożarowej.

(J.t.: Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229; zm. Dz. U. z 2003 r. Nr 52, poz. 452, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2005 r. Nr 100, poz. 835 i 836)

Art. 4. 1. Właściciel budynku, obiektu budowlanego lub terenu, zapewniając ich ochronę przeciwpożarową, jest obowiązany:
1) przestrzegać przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych,
2) wyposażyć budynek, obiekt budowlany lub teren w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice,
3) zapewnić konserwację oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie,
4) zapewnić osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwo i możliwość ewakuacji,
5) przygotować budynek, obiekt budowlany lub teren do prowadzenia akcji ratowniczej,
6) zapoznać pracowników z przepisami przeciwpożarowymi,
7) ustalić sposoby postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia.
1a. Odpowiedzialność za realizację obowiązków z zakresu ochrony przeciwpożarowej, o których mowa w ust. 1, stosownie do obowiązków i zadań powierzonych w odniesieniu do budynku, obiektu budowlanego lub terenu, przejmuje — w całości lub w części — ich zarządca lub użytkownik, na podstawie zawartej umowy cywilnoprawnej ustanawiającej zarząd lub użytkowanie. W przypadku gdy umowa taka nie została zawarta, odpowiedzialność za realizację obowiązków z zakresu ochrony przeciwpożarowej spoczywa na faktycznie władającym budynkiem, obiektem budowlanym lub terenem.
2. Czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
2a. Osoby wykonujące czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, polegające na zapobieganiu powstawaniu i rozprzestrzenianiu się pożaru, niezatrudnione w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, o których mowa w art. 15 pkt 1a—5 i 8, powinny posiadać wykształcenie wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo mieć wykształcenie wyższe na kierunku inżynieria bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub uzyskać uznanie kwalifikacji do wykonywania zawodu inżyniera pożarnictwa w toku postępowania o uznanie nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) — stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub w Konfederacji Szwajcarskiej kwalifikacji do wykonywania zawodu regulowanego — inżyniera pożarnictwa.
2b. Osoby wymienione w ust. 2a, wykonujące czynności wyłącznie w zakresie wynikającym z ust. 1, powinny posiadać co najmniej wykształcenie średnie i ukończone szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej lub mieć tytuł zawodowy technika pożarnictwa lub uzyskać uznanie kwalifikacji do wykonywania zawodu technika pożarnictwa w toku postępowania o uznanie nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) — stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub w Konfederacji Szwajcarskiej kwalifikacji do wykonywania zawodu regulowanego — technika pożarnictwa.
Rozdział 7

Przepisy przejściowe i końcowe

Art. 45. Do czasu wydania przepisów wykonawczych przewidzianych w ustawie, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od dnia jej wejścia w życie, obowiązują dotychczasowe akty wykonawcze, jeżeli nie są sprzeczne z niniejszą ustawą.

Czyli to, co poniżej obowiązuje do końca 2005 r. Po tym terminie, jeszcze nie wiadomo. Może będę miała informacje po 6.10.2005 r., to przekażę na forum.

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

z dnia 8 grudnia 1998 r.

w sprawie wymagań w zakresie kwalifikacji zawodowych oraz dotyczących warunków fizycznych i psychicznych osób zatrudnionych w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, a także w zakresie kwalifikacji zawodowych innych osób wykonujących czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

(Dz. U. Nr 159, poz. 1050)

Na podstawie art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 81, poz. 351, z 1994 r. Nr 27, poz. 96 i Nr 89, poz. 414, z 1996 r. Nr 106, poz. 496, z 1997 r. Nr 111, poz. 725 i Nr 121, poz. 770 oraz z 1998 r. Nr 106, poz. 668) zarządza się, co następuje:
§ 3. 1. Osoby nie zatrudnione w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wykonujące czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej, polegające na zapobieganiu powstawaniu i rozprzestrzenianiu się pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia, powinny posiadać kwalifikacje zawodowe obejmujące:
1) wyszkolenie pożarnicze oficerskie lub
2) wykształcenie wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej prowadzone przez Szkołę Główną Służby Pożarniczej.
2. Osoby wymienione w ust. 1 wykonujące czynności wyłącznie w zakresie wynikającym z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 81, poz. 351, z 1994 r. Nr 27, poz. 96 i Nr 89, poz. 414, z 1996 r. Nr 106, poz. 496, z 1997 r. Nr 111, poz. 725 i Nr 121, poz. 770 oraz z 1998 r. Nr 106, poz. 668) powinny posiadać kwalifikacje zawodowe obejmujące co najmniej:
1) wyszkolenie pożarnicze aspiranckie lub
2) wykształcenie średnie i ukończony kurs dla prowadzących sprawy ochrony przeciwpożarowej, prowadzony przez szkoły i ośrodki szkolenia Państwowej Straży Pożarnej.

Czyli od 1.01.2006 trzeba być inspektorem ochrony ppoż. Szkolenie ukończone w Osrodku szkolenia PSP.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie ogłasza nabór kandydatów do służby przygotowawczej na stanowisko ratownika-kierowcy w zmianowym systemie służby.
Oferta dotyczy osób z terenu powiatu namysłowskiego .

I. Wymagania stawiane kandydatom:

1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełni praw publicznych,
3) co najmniej średnie wykształcenie,
4) poświadczenie niekaralności za przestępstwo lub za przestępstwo skarbowe,
5) bardzo dobre warunki zdrowotne i psychofizyczne przydatne do służby w Państwowej Straży Pożarnej (kategoria zdrowia A), - noszenie okularów korekcyjnych lub szkieł kontaktowych dyskwalifikuje kandydata,
6) uregulowany stosunek do służby wojskowej,
7) wskazane prawo jazdy co najmniej kat. C,
8) wiek do 30 lat .

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) podanie, życiorys i list motywacyjny,
2) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia,
3) kopia dowodu osobistego,
4) kopia stron książeczki wojskowej z uwidocznionymi danymi osobowymi kandydata, kategorią zdrowia i wpisem o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,
5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności,
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Rekrutację przeprowadzi Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego PSP w Namysłowie.

I etap postępowania kwalifikacyjnego

Na tym poziomie postępowania Komisja Kwalifikacyjna rozpatruje dokumenty złożone przez kandydatów w zakresie posiadanych uprawnień i wykształcenia – przydatnych w służbie w Państwowej Straży Pożarnej, - za które przyznaje stosowną gratyfikację punktową.

Punktacja gratyfikująca posiadane uprawnienia kandydata:
 prawo jazdy kategorii C – 8 pkt,
 prawo jazdy kategorii E – 4 pkt,
 posiadane uprawnienia ratownika medycznego – 5 pkt,
 posiadanie innych uprawnień, które mogą być przydatne np. obsługa ciężkiego sprzętu, obsługa dźwignic - podestów ruchomych, żurawi samojezdnych – do 6 pkt,
 uprawnienia płetwonurka – 3 pkt,
 udokumentowane członkowstwo w OSP powyżej 3 lat – do 4 pkt,
 udokumentowany udział w zawodach sportowo-pożarniczych OSP – 3 pkt,
 udokumentowane szkolenia dla członków OSP – do 4 pkt,
 zdany egzamin maturalny – 2 pkt,
 wykształcenie wyższe techniczne – 3 pkt ,
 przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna – do 8 pkt,

II etap postępowania kwalifikacyjnego:

Do testów sprawności fizycznej dopuszczeni będą kandydaci, którzy uzyskają co najmniej dostateczną ocenę z próby wydolnościowej przeprowadzonej zmodyfikowaną metodą harwardzką („HARWARD STEP – UP TEST”). Próba wydolnościowa przeprowadzona zostanie w dniu 29 grudnia 2008r. o godz. 10.00 w tut. Komendzie. Wymagany jest strój sportowy.

Test sprawności fizycznej odbędzie się w dniu 30 grudnia 2008r o godz. 10.00 w oparciu o rozporządzenie MSWiA z dnia 27 października 2005r. (Dz.U.05.261.2191) w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka PSP oraz zarządzenie Komendanta Powiatowego PSP w Namysłowie.
Obowiązuje strój sportowy.
Uwaga: przed przystąpieniem do testu każdy kandydat zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości (z fotografią) oraz zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do uczestniczenia w testach sprawności fizycznej. Zaświadczenie jest ważne 1 miesiąc od daty wystawienia.

Test sprawności fizycznej obejmuje:
 bieg na 1000 m, - bieg na 50 m,
 podciąganie na drążku,
 próba na drabinie D 10 W
 próba na podnośniku SH – 18

Ocena i punktacja z testu sprawności fizycznej:
 ocena słaba - 1 pkt,
 ocena dostateczna - 4 pkt,
 ocena dobra - 9 pkt,
 ocena bardzo dobra - 14 pkt,
 ocena wybitna - 18 pkt .
Uwaga: uzyskanie oceny niedostatecznej z testu sprawności fizycznej dyskwalifikuje kandydata do dalszego ubiegania się o zatrudnienie w KP PSP w Namysłowie.
Szczegółowe informacje dotyczące przebiegu testu sprawności fizycznej dostępne są w tut. Komendzie

III etap postępowania kwalifikacyjnego

Etap ten polega na przeprowadzeniu specjalistycznych badań lekarskich - poprzedzonych badaniami psychologicznymi - przez Wojewódzką Komisję Lekarską MSWiA w Opolu przy ul. Krakowskiej 44 w Opolu ( koszty związane z dojazdem do Opola ponosi zainteresowany ) .

Do służby w Komendzie Powiatowej PSP w Namysłowie zostaną zakwalifikowane osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów (suma punktów z testów sprawności fizycznej zgodnie z załącznikiem nr 5 rozporządzenia MSWiA i punktów za posiadane kwalifikacje kandydatów), oraz pomyślnie przejdą wszystkie badania lekarskie.
Zastrzegamy sobie prawo do nie informowania kandydatów, którzy nie zostali zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru oraz przerwania procedur postępowania kwalifikacyjnego bez podania przyczyny.
Rekrutacja może zostać unieważniona z przyczyn niezależnych od KP PSP w Namysłowie.
Oferty odrzucone zostają w archiwum tut. Komendy.

Dokumenty należy składać w Komendzie Powiatowej PSP Pl. Powstańców Śl. 3 w Namysłowie
w terminie do dnia 23 grudnia 2008r.

Wszelkich informacji na temat naboru udziela prowadząca sprawę st. ogn. Danuta Domańska w godzinach 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 077 4106 755 wew. 120.
Informacje o osiągniętych wynikach uzyskać mogą tylko kandydaci w siedzibie tut. Komendy.

Zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie można uzyskać korespondencyjnie lub osobiście w Sądzie Rejonowym w Opolu pod adresem:
Sąd Rejonowy
Krajowy Rejestr Sądowy
Ul. Ozimska 60a
45-368 Opole

>